Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky


Níže uvedené obchodní podmínky jsou zcela v souladu s českou legislativou a kupující odesláním objednávk

Nabízíme Vám možnost pohodlného nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí virtuálního nákupního košíku. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně zboží nás kontaktujte na e-mail: tanaikristian@gmail.com.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Velikosti, materiál a ostatní údaje uvedené na našich stránkách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.


 

Jsme slovenská firma, zboží Vám odesíláme ze Slovenska kurýrní společnosti GLS. Vše, co najdete v možnostech, máme na skladě, zboží může být u Vás do 2 pracovních dnů.

Potvrzená objednávka se pro kupujícího stává závaznou.

ZPŮSOBY PLATBY

  • Platba předem na účet (ČR)

  • Dobírkou (Platíte při přebírání balíku)

(Platba předem na účet ze ČR provádíte jednoduše např. prostřednictvím internetového bankovnictví Vaší banky na náš účet u České spořitelni v Kč)

Pokud jste vybrali platbu na dobírku, objednávku připravíme a odešleme na Vaši adresu. Zboží zaplatíte až při přebírání. Zároveň Vám zašleme informační SMS zprávu o odeslání zásilky.

Pokud jste vybrali platbu předem převodem na účet, zašleme Vám mail s Předfakturou, na které najdete platební údaje. Jako variabilní symbol prosím uvádějte číslo předfaktury. Po uhrazení částky/přijetí na náš účet obratem odesíláme zásilku.


 

ZPŮSOBY DOPRAVY

Možnosti, doba dodání a cena přepravy:

Česká republika:

1. Dobírkou - Kurýrní společnosti GLS, při objednání v pracovní den do 14.00hod. je balík u Vás do 2 pracovních dnů. Cena dodání je 75, -CZK

2. Platba předem na účet – Kurýrní společnosti GLS, od přijetí platby na náš účet v prac.deň do 14.00hod. je balík u Vás do 2 prac.dnů. Cena dodání je 60, -CZK. V tomto případě Vám zašleme předfakturu na mailovou adresu, na které najdete číslo našeho účtu u České spořitelny. Při platbě prosím jako variabilní symbol uvádějte číslo předfaktury. Předfakturu odesíláme v pracovní dny, při objednávání do 14.00 hod. Při objednávání po 14.00 hod. až v nasledujici prac.deň. Pokud Vám přece nepřišla Předfaktura prosím kontaktujte nás na mailové adrese tanaikristian@gmail.com, připadne na tel.číslo 00421907100377.

Bankovní spojení: Česká sporitelna, a.s.

Číslo účtu: 3885095329/0800


 


 

VÝBĚR ZBOŽÍ A OBJEDNÁVKA

  • Dostupnost v kusech je vždy uvedena přímo u jednotlivého zboží. Jen tie velikosti/barvy sa Vám zobrazují v možnostech , které su dostupní. Rozměry velikostí v centimetrech najdete u každého produktu v popisu u fotkách.

  • Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail, že objednávka byla přijata naším elektronickým systémem a pracuje se na ní.

     

PODMÍNKY DODÁNÍ

  • Zboží je zpravidla expedováno v připade přijetí v prac.deň do 14.00h. v průběhu dna.

  • Kupující je povinnen si před převzetím zásilku důkladně prohlédnout a v případě shledání jakékoliv škody (poškození obalu a pod.), záležitost přímo na místě řešit s dopravcem. Za poškození zboží způsobené dopravcem během přepravy prodávající nezodpovídá.

  • Kupující je povinnen si zboží neprodleně po doručení prohlédnout a přesvěčit se, zda zásilka obsahuje veškteré náležitosti. Konkrétně zda zásilka obsahuje fakturu, a zaslané zboží je v pořádku. Shledá-li kupující jakékoliv nesrovnalosti, je povinnen neprodleně informovat prodejce, aby mohla být tato situace řešena.

  • V případě, že kupující z jakéhokoliv důvodu nepřevezme zásilku ve lhůtě stanovené dopravcem, bude zboží vráceno zpět prodávajícímu a ten bude následně kupujícímu účtovat veškteré náklady vzniklé při expedici zásilky. Tyto náklady je kupující povinen uhradit platbou na účet do 30ti dní, v opačném případě bude pohledávka řádně předána k vymáhání dle našich ochodních podmínek.

  • Při více zakoupených položek platíte vždy jen jedno poštovné.


 


 


 

ZÁRUKA A REKLAMACE

Za veškeré zboží nabízené na našem internetovém obchodu zcela ručíme, je pečlivě vybíráno a kontrolováno, ale i přesto pokud naleznete jakékoliv poškození, nefukčnost či jiný důvod k reklamaci, řiďte se prosím následujícími pokyny, abychom záležitost mohli co nejefektivněji řešit:

  • Zboží odešlete doporučeně (nikoliv jako dobírku, tento způsob reklamace nebude akceptován) na  adresu :

K&A s.r.o - welovefashion
SNP 76/25
Želiezovce 
93701
Slovensko
 

Nezapomeňte přiložit kopiu nebo original faktury s číslom Vašeho učtu a prosím připište, že se jedná o reklamace.

Prodávající posoudí reklamaci v zákonné lhůtě (nebudou-li vnější okolnosti vyžadovat jinak) a obratem kupujícího informuje. V případě kladného vyřízení bude vrácena částka včetně poštovného převodem na účet kupujícího (zákazníka).

Lhůta pro vyřízení prodejcem je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Nárok na reklamaci zaniká v těchto případech:

  • Poškození zboží při přepravě - v tomto případě za zboží zodpovídá přepravce a kupující je povinen při zjištění poškození zásilky řešit záležitost přímo s dopravcem při přebírání zásilky.

  • Zboží bylo poškozeno nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či při nepřiměřeném zatížení.

  • POZOR! NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ / VYMENIŤ: - bižutériu-plavky a spodné prádlo (z hygienických dôvodov)

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Neodhadli jste správnou velikost a potřebujete zboží vyměnit? Nevadí, rádi Vám vyhovíme a zboží vyměníme za požadovanou velikost, která je skladem či cokoliv jiného z naší aktuální nabídky.

  • Požadovaný nový produkt si zakupte na našem e-shopu klasickou objednávkou , a do poznámky v pokladně prosím připište, že se jedná o výměnu za předchozí objednávku.

  • Při výměně Vám z nové objednávky odečteme hodnotu vráceného zboží. Platit budete jen rozdíl.

  • Zboží z původní objednávky nám vraťte zpět na adresu :

    K&A s.r.o - welovefashion
    SNP 76/25
    Želiezovce 
    93701
    Slovensko
 
POZOR -
  • Zboží nesmí být poškozené a nesmí nést sebemenší náznak používání či jiného znehodnocení.
  • Zboží nesmí být cítit kouřem, parfémem, pracím prostředkem a pod., jelikož takové zboží již není možno pokládat za nové.
  • Musí být dostatečně zabaleno k přepravě .
  • NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT / VYMĚNIT: - bižuterii-plavky a spodní prádlo (z hygienických důvodů)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dojde-li Vám zboží, která Vám velikostně nevyhovuje či se prostě jen nelíbí, máme i v tomto případě řešení, kterým se snažíme svým zákazníkům maximálně vyjít vstříc.

Veškeré zboží, které u nás nakoupíte je možné vrátit do 14 dní bez udání důvodu,za dodržení těchto podmínek:

  • Zboží nesmí být poškozené a nesmí nést sebemenší náznak používání či jiného znehodnocení.
  • Zboží nesí být cítit kouřem, parfémem, pracím prostředkem apod., jelikož takové zboží již není možno pokládat za nové.
  • Musí být dostatečně zabaleno k přepravě.
  • Ke zboží musí být přiložená faktura s poznámkou, že se jedná o vrátení zboží.
  • POZOR! NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT / VYMĚNIT: - bižuterii-plavky a spodní prádlo (z hygienických důvodů)
  • zboží nám odešlete doporučeně na adresu n:
    K&A s.r.o - welovefashion
    SNP 76/25
    Želiezovce 
    93701
    Slovensko
     

Následně bude vrácena celá zaplacená částka na účet kupujícího (zákazníka). Kupující nemá právo na proplacení poštovného (vynaložené na vrácení zboží zpět prodejci).

DŮLĚŽITÉ

Nevyzvednutí dobírky není odstoupení od kupní smlouvy!!!

Pokud chcete od kupní smlouvy odstoupit, lze objednávku pokud ještě nebyla odeslána stornovat. Vždy je časová prodleva mezi objednáním a odesláním balíku.

Potvrzená objednávka je vždy dle našich podmínek závaznou (více Občanský zákoník § 544-545, z. č. 40/1964 Sb). Stornovat je ji možné maximálně do 24 hodin po učinění objednávky. Později se již objednávka stává nezrušitelnou a zákazník je povinen objednané zboží uhradit a odebrat.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a tím tedy i s výše uvedenými sankcemi v případě nekorektního jednání.

 

  • pokud se zásilka vrátí zpět jako nevyzvednutá, budou zákazníkovy navrženy tyto možnosti:

druhé zaslání zásilky s navýšením o další poštovné (dle ceníku a způsobu dopravy)
u nevyzvednutých dobírek - požadujeme uhrazení vzniklých nákladů vynaložených na dopravou zásilky ve výši 150,- Kč na náš účet. Pokud nedojde k uhrazení nákladů za nevyzvednutou dobírku do 14-ti dnů, předáme pohledávku smluvní inkasní agentuře. V tomto případě se částka navýší o veškeré náklady spojené s vymáháním pohledávky.

Veškeré fotografie zboží prezentujeme na vlastních fotografiích - podléhají autorským právům. Jakékoliv zneužití bez našeho souhlasu je trestné. Zobrazení barev na fotografiích se může lišit od skutečnosti.

 

Věříme, že všechna tato opatření povedou především k ochraně našich spolehlivých zákazníků a vzájemné bezproblémové spolupráci.